onsdag 30. januar 2013

72 G I V E A W A Y - Vinn Vee Speers bok


Da er Mammablogg Awards avsluttet og øyeblikkene våre fikk en respektabel 3. plass *stolt*
tusen takk for nominering, for stemmene og all drahjelp dere har gitt meg jeg blir rett og slett rørt:)
Dere kan se hvem som gikk av med seieren HER - gratulerer så masse til vinnerne!

Siden jeg har mast om hjelp i to uker fra dere som leser her
så tenker jeg at nå er det på tide å gi litt tilbake.
Og det gjør jeg med å kjøre en GiveAway her på bloggen:)

En heldig vinner får en bok med bildeserien "The Birthday Party",
en samling bilder av fotografen Vee Speers.
Jeg ble obs på Vee Speers og bildene hennes for litt siden
og elsker det kunstneriske uttrykket og den litt mørke undertonen.

Har du lyst å prøve vinnerlykken?


For å være med må du legge igjen en kommentar på dette innlegget og du får 1 lodd.
Er du følger av bloggen eller legger deg til som ny følger får du 2 ekstra lodd.
Tar du med deg bildet over her inn på bloggen din og linker til GiveAwayen så får du 3 ekstra lodd.
(NB:du må trykke på bildet og åpne det før du kan høyreklikke og lagre)

Til sammen kan du altså trekke 6 lodd,
alle kan være med men har du ikke egen blogg så legg igjen mailadressen din
slik at jeg kan finne tilbake til deg om akkurat du vinner.

GiveAwayen avsluttes og trekkes klokka 2200 den 28. februar,
vinneren annonseres dagen etter.
Lykke til:)


- Hanne -

72 kommentarer:

  1. jeg følger! så ut som en kjempespennende bok! :D

    gratulerer med tredjeplassen! gøy!

    SvarSlett
  2. For en nydelig give-away! Elsker foto - men dette var nytt for meg. Så helt nydelig ut - søkte litt på nett, ble nysgjerrig på mer :)
    Tar 3 lodd jeg da...følger og kommentar og håper...veldig!! :) håper du har en flott dag i dag. klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ps. gratulerer kjempemasse med 3plassen! Jeg heiet på deg - og syns 3 plass er superdupert :))

      Slett
  3. 3 lodd! Kommentar + følger bloggen på Bloglovin'. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Gratulerer med velfortjent 3. plass - selv om jeg helt klart skulle sett at du vant!!
    Synes flere av bildene til Vee Speers er fine, men enkelte av de er litt for dystre for min smak.
    At de har et kunstnerisk utrykk er helt klart:)
    Jeg blir uansett med på gi borten din og trekke 4 fine lodd:))
    Håper det ikke er altfor mye regn hos deg om dagen. Ettersom min tante skrev på FB så var all snøen regnet bort :(
    Finfin dag ønskes herfra.
    Klem, klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med tredjeplassen :)
    Spennande gi bort som eg gjerne vil vere med på.
    6 lodd til meg :)

    Håpe du har ein fin dag :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Gratulerer med tredjeplsasen:))
    Herlig premie du gir bort!!
    Elsker disse bildene ♥ og har ønsket meg lenge...

    Jeg gjør alt du ber om, og trekker 6 lykkelodd, hehe:))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med palleplass! Den fortjener du! Også trekkjer eg tre lodd og krysser fingrer:)

    SvarSlett
  8. Å denne boken syns jeg er så fin og har kjempelyst på en.

    Jeg følger og legger også ut på egen blogg

    klem kirsti

    SvarSlett
  9. Hei skjønne Hanne:)
    Gratulerer så masse med tredje plassen,det er jo heilt supert og om du ikkje vant så vant du med å komme med på den konkurransen:)
    Eg vil så klart være med på giveaway en din og sån et nydelig bilde,ønsker meg et slik virkelig:)det bilde er et av dei eg liker for alle er ikkje like oppløftandes,hihi om ein kan sei det slik.

    Eg tar 3 lodd eg :)
    Fine dag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Hei. Gratulerer med tredjeplassen.
    Blir med i trekningen med 6 lodd jeg :)

    Håper du har en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer med tredje plass!
    Tar 3lodd med deg :-)

    SvarSlett
  12. Hei og gratulerer så mykje med 3.plass, så flott!!! Så god du er som ønsker å gi litt tilbake :)
    Eg er følgjer og tar dermed 3 lodd hos deg. Klem i fleng!! Kjersti

    SvarSlett
  13. Hei på deg igjen:)
    Ang Andreas Engesvik-pleddene...
    Jeg har en mor fra Ålesund, og er vant med sunnmørsbunaden:)
    Og du har rett i at den ikke er lik, men den som er laget fra Sunnmøre er herrebunaden:)
    Kanskje du ser likheten da, i fargene?

    Ha en fin fin kveld:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så lærte jeg noe nytt i dag også;) Den eneste herrebunaden jeg kjente til var den sorte med rød vest - og det var ikke så likt den heller. Så jeg måtte innpå Husfliden sine sider og sjekke og der fant jeg ut at det finnes en brun herrebunad på Sunnmøre. Den er ikke så vanlig her, jeg kan ikke huske å ha sett noen med denne bunaden - de fleste har den sorte. Men ja, jeg ser likheten - til den brune:)

      Slett
  14. Gratulerer med flott 3. plass :)
    jeg trekker 3 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  15. Feirer tredjeplassen din med tre lodd:)

    SvarSlett
  16. Trekker 3 lodd å håper på litt vinnerlykke :) Flott bok!
    Synd du ikke gikk helt til topps! d hadde vært fortjent :)
    Klem

    SvarSlett
  17. Klart jeg er med! Trekker full pott!! :)
    Grattis med tredje plass, stemte for harde livet ;) Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med en flott tredjeplass!
    For en flott premie! Jeg vil gjerne være med, og tar 3 lodd!
    Fin onsdagskveld til deg!
    Klem <3

    SvarSlett
  19. Tre lodd til ære for din tredjeplass!

    SvarSlett
  20. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  21. Superduper gave.
    Jeg tar ett lodd

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  22. Det er bloggtørke og sykdom i heimen,
    men det er desto mer strikkeglede og iver etter å bli med på trekningen hos deg.

    Håper du har gode dager, Hanne.
    Og takk for trofaste besøk hos meg :)
    Setter pris på det..

    SvarSlett
  23. Så kjekt med ei ekstra helsing frå deg!
    Har det berre litt for hektisk og litt for lite Sigrid tid!

    Tar med meg tre lodd og seier god natt :-)

    SvarSlett
  24. Hei Hanne.
    Gratulere med 3 plass - har fått mange fine kommentarer på bloggen din - for du veit fru Vims linka innlegga sine til Facebook..:-)
    Tusen takk for gode ord - du skal vite at de betyr mye..
    På jobben skal vi ha litt humor i morra - noe jeg faktisk ser fram til :-)
    Flott give away ( glømt no nesten den no) - trekker 6 lodd og håper på lykke.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  25. Først vil jeg gratulerer deg med nominasjonen og alle stemmene :)
    Ingen av oss nådde til topps, men du og du så stas å i det hele tatt være nominert!
    Jeg stemte på deg (Og en til. Godt med flere IP-adresser hi, hi).

    For en nydelig gave du gir bort.
    Jeg prøver lykken med alle mulige 6 lodd!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  26. 3 lodd til meg! :)) Takk!! :)

    SvarSlett
  27. Hmm,la mæ tenke..vil æ vinne bok til mitt nye bibliotek?? Jaaaaa, klart det, Hanne. Tar 3 lodd på stående fot(er på vei på kurs!), og som det lille lykketrollet æ e så må det ene loddet være vinnerlodd??? Eller? Stor klem, og vern om onsdagene! Mandag e æ tilbake i 100%jobb= puh.. Klem

    SvarSlett
  28. Hei! Tre lodd til meg :)
    Camilla. skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  29. 3 lodd på meg. Synes bildene hennes er spennende, men litt groteske på en måte. :)

    SvarSlett
  30. Det lønner seg å kommentere på diaperdiva tydeligvis;) - slik fant jeg tilfeldigvis og heldigvis bloggen din. Den er fiiin! :)
    -Og så er det slettes ikke feil å ramle rett oppi en nydelig giveaway! Legger deg til på bloglovin, tar med meg 3 lodd, og krysser fingrene:)
    -therese.
    theresezremoy (at) hotmail.com

    SvarSlett
  31. Såå fin den boka så ut. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :)

    SvarSlett
  32. Prøver lykken med kommentar og link på bloggen, 4 lodd

    Ønsker deg en fin fin helg :)

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye med tredjeplassen!! Jeg blir gjerne med på den fine give awayen din :) La meg til som følger, så tre lodd på meg. Ha en flott helg! Ane

    SvarSlett
  34. jeg er med :o) 6 lodd! Tuuusen tak for tipset ditt til meg om kopisperren, nå ser det ut til å fungere :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  35. Jeg prøver lykken med tre lodd! :)

    klem Penny

    SvarSlett
  36. Deltar med ett lodd :-D
    martehr@live.no

    SvarSlett
  37. Jeg tar 3 lodd. Kommentar og følger deg allerede!

    Klem

    SvarSlett
  38. Gratulerer med palleplass! Fortjent!
    Jeg får tre lodd.
    :-)

    SvarSlett
  39. Gratulerer!

    Jeg tar gjerne tre lodd:)

    SvarSlett
  40. 1 lodd på meg :)

    Fin start på uken, søte du!
    klem

    SvarSlett
  41. Vil gjerne være med på din fine giveaway:)
    Så ut som en nydelig bok!:))
    Kanskje flasken smiler til meg;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  42. Vil gjerne være med på din
    giveaway og tar 1 lodd.:)
    Jeg har også giveaway,bli
    med da vel.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  43. Ååå dette hadde vært tipp topp å vinne :) Tar ett lodd jeg!
    Marie
    House Chic

    SvarSlett
  44. Gratulerer med 3.plass :D
    Jeg blir gjerne med på 6 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  45. Jeg blir gjerne med :) trekker 1 lodd jeg da ;) Håper du får en fin dag videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  46. Gratulerer med fin 3. plass, velfortjent, selv om du burde ha vunnet da ;)
    Jeg blir gjerne med, og trekker 3 lodd. Liker så godt bildene hennes!
    Klem

    SvarSlett
  47. Jeg prøver lykken med seks lodd :) Gratulerer med en flott 3.plass , selv om førsteplassen godt kunne vært din. (Synes jeg;)

    Klem Heidi ♥

    SvarSlett
  48. Hei på deg, jeg er med på denne fantastiske, fine give awayen, herlig premie!
    3 lodd!

    Goood klem!

    SvarSlett
  49. Aiaiaai for en fantastisk flott giveaway da!!!
    Jeg vil gjerne være med og prøver meg på 3 lykkelodd ;-)
    (kommentar+følger) Har hatt SÅ lyst på denne boka!
    Helt fantastisk flotte bilder! ELSK!

    Super flott blogg du har!
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  50. Så fint bilde! Får jeg også et lodd, blir jeg glad. Hvis ikke tar jeg gjerne et lite stykke av den lekre kokosbollekaka di. Yummi!

    SvarSlett
  51. Det bilde er jo bare nydelig. Jeg trekker tre lodd og håper på lykke.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  52. Gratulerer så mye med 3. plassen. Fantastisk blogg du har, heiet og stemte på deg må vite! ;) Denne boka er ukjent for meg, spennende. Trekker meg full pott hos deg, 6 lykkelodd. Tvi tvi! :)

    Ha en flott dag videre!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  53. Hei,
    dette vil jeg gjerne være med på og prøver meg med tre lodd :-)

    SvarSlett
  54. Hei Hanne:)

    Gratulerer med 3. plassen:)

    Full pott på meg, og 6. lykkelodd.

    Fin fin kveld til deg..

    Annelise.

    SvarSlett
  55. Gratulere så mye med flott 3 plass:)))
    Jeg vil gjerne være med på din giveaway, trekker alle 6 loddene.

    Klem Veronica

    SvarSlett
  56. Hei. Jeg er følger og kommenterer på bildet ditt nå.
    Håper på lykke,
    Ha en strålende dag.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  57. Prøver lykken med ett lodd! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  58. Satser på vinnerloddet med en kommentar her ... For en bokelsker er det alltids interessant med nye bøker, og nye forfattere ... fingre og tær x-es. Kanskje dukker det opp noe i postkassen...

    SvarSlett
  59. Jeg blir gjerne med i trekningen. Synes disse bildene er så utrolig fine.

    Klem fra Gro

    SvarSlett
  60. Lenge siden jeg har vunnet noe nå, så jeg prøver lykken her da!
    tre lodd :-)

    SvarSlett
  61. 4 lodd, linket og kommentar.
    en fin blogg .

    SvarSlett
  62. Så spennende :) Da blir det 3 lodd på meg..
    Fortsatt fin lørdag til deg!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  63. Denne har jeg skikkelig lyst på!!
    Jeg trekker 3 lodd for kommentar og følger!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  64. Eg tar mange bileter sjølv, men ei bok med andre sine bileter? :) Klart det er inspirerande og kjekt. Eg tar gjerne imot nokre lodd. Men kor mange lodd? Skal eg berre sei eit tall? Har ikkje våre med på slik som dette før.
    Ha ein fin dag, Hanne :) <3

    SvarSlett
  65. Jeg vil veldig gjerne være med :) Trodde jeg fulgte deg, men det vare bare på Instagram, så nå har du fått en ny følger, og jeg trekker tre lykkelodd :)
    Beppeklem

    SvarSlett
  66. Har blitt følger og trekker 3 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  67. God morgen:)
    For en flott giveaway!
    Holdt nesten på å gå glipp av denne,
    slenger meg med i siste liten med 6 lodd...
    (gleder meg over de flotte, festlige, fiiiine og inspirerende instabildene dine!)
    ønsker deg en finfin dag!
    klem nina

    SvarSlett
  68. Flott giveaway.

    Et lodd.

    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    -A

    SvarSlett
  69. Deltar gjerne med 1 lodd jeg, hvis det ikke er for seint :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett